2017. október 27.

Mitől Roger Federer a világ legértékesebb sportolója?

Októberben egész napos médiatréninget szerveztünk a MOL Tehetségtámogató Program sportolói számára. A képzés célja az volt, hogy felkészítsük az utánpótláskorú versenyzőket a médiaszereplés gyakorlatára, a magabiztos nyilatkozatokra és saját sportolói márkájuk felépítésére. Nézze meg az eseményről szóló werkfilmünket!


• Miért épít ma egy sportoló márkát, és miért lehet szüksége menedzserre?
• Hogyan kommunikálnak a legnagyobbak, például Usain Bolt vagy Christiano Ronaldo?
• Hogyan tudsz egy stúdióbeszélgetésre felkészülni és sikeres interjút adni?

Az Új Európa Alapítvány médiaképzést szervezett a MOL Tehetségtámogató Program fiatal sportolói számára. Az MTV - Magyar Televízió (MTVA) Látogatóközpontjában szakemberek felkészítésével valódi tévéstúdióban, kamerák előtt próbálhatták ki magukat a sportolók.

 

 

Az elméleti képzést Pap Viktor, az MTVA marketing referense és Székely Dávid, az M4 Sport vezető szerkesztője tartotta. Az interjúkra Dibusz Éva beszédtanár, a közmédia korábbi munkatársa és Balogh Péter Dávid, a közmédia sporthírekért felelős vezető szerkesztője készítette fel az Új Európa Alapítvány tehetségeit. A médiatréning célja az utánpótláskorú versenyzők médiaszereplésre, magabiztos nyilatkozatokra való felkészítése, saját sportolói márkájuk tudatosítása.

További cikkeink